vrijwilligers voor online tv

Advertentie
agp zoekt vrijwilligers voor online tv uitzendingen

Al sinds 1996 heeft The Advent Gospel Promotions de taak om middels de media en evangelisatieactiviteiten het evangelie te verkondigen. Naast het ondersteunen van andere sabbatvierende organisaties en individuen in het verkondigen van het evangelie – wil zij zich sterker profileren op evangelisatie via de media (radio, tv, Internet).

AGP TV een zorgenkind
agp tv blijf in deze een zorgenkind, er kijken te weinig mensen om onze middellange termijn doelstellingen voor online tv te behalen. (In 2006: +/- 160 uur kijkuren tegenover +/- 2.700 luisteruren bij de radio). Wij brachten voornamelijk registraties van kerkdiensten. Uit internonderzoek is gebleken dat deze uitzendingen niet of nauwelijks bekeken werden. Terwijl evangeliserende preken, optredens door gospelartiesten e.d. sterk de voorkeur genoten van onze kijkers. AGP wil door middel van Narrocasting een plek verweren op de digitale tv markt.

Ontwikkeling van nieuwe programma’s
Het verlangen is aanwezig om nieuwe programma’s te ontwikkelen die de nadruk leggen op studie/ evangelisatie en minder op actualiteit d.m.v registraties van kerkdiensten en/of evenementen. Hiervoor zijn vrijwilligers nodig.

agp zoekt daarom vrijwilligers (m/v) op de volgende terreinen:

Redactionele Medewerkers,
Presentatoren,