20 jaar een boodschap van hoop, 20 jaar AGP

THE ADVENT GOSPEL PROMOTIONS·ZONDAG 20 DECEMBER 2015

Deze brief verstuurde wij onlangs naar oud-bestuursleden, vrijwilligers & deelnemers aan activiteiten van AGP. Help jij mee, met een boekwerk over 20 jaar AGP.

Roosendaal 20 december 2015,

Beste vrienden,
Sommige van jullie hadden wellicht nooit gedacht ooit nog een officiële brief te krijgen van de AGP Vereniging. Iedereen is zo druk met zijn huidige activiteiten, bezigheden, uitdagingen dan je niet altijd de tijd kunt nemen om terug te kijken op deze episode in je leven.

Volgend jaar viert AGP, de organisatie achter de Harvest concerten, AGP FM Radio in Rotterdam, Evangelisatie-acties in de binnenstad van Rotterdam, CD’s, Jeugdrally’s, Seminars, Websites, etc, etc haar 20 jarig bestaan. 20 jaar van ups en downs, maar zeker ook 20 jaar van geloofsgroei en persoonlijke ontwikkeling.

Ik had het idee om een boekwerk te maken hoe het oud-vrijwilligers is gegaan met hun activiteiten voor hun Heer en Heiland. Als AGP’ers vonden wij het altijd belangrijk om te blijven getuigen van de hoop die in ons leeft. Sommige van jullie zijn churchplants begonnen, anderen werken als stille kracht in hun plaatselijke gemeenten. Anderen zijn verhuist naar verre buitenlanden om de essentie van je relatie met God te vernieuwen en te herbevestigen.

20 jaar geleden hanteerde AGP de slagzin, “Working Together For One Goal”, Samenwerken voor dat ene doel, het bekendmaken van de spoedige komst van onze Heer en Heiland én het Evangelie van Jezus Christus. Ik ben reuze benieuwd waar jullie zoektocht jullie gebracht heeft 20 jaar NA de dag dat Steven Hazel, Clyde Valois-Smith, ondergetekende en vele, vele andere dagen en nachten werkten om Rotterdam, Nederland en later de wereld deelgenoot te maken van de liefde van onze Heer en Heiland.
Wat ik concreet vraag is of jullie in een paar regels (of 1 a4’tje) kunnen vertellen wat je fijn vond aan AGP en bovenal waar je relatie met Jezus je nu gebracht heeft. Het gaat om een positief verhaal over jouw relatie. Wat je schrijft is niet goed of fout, maar is jouw getuigenis., van je geloofsreis van AGP toen, tot jouw leven nu.

Het doel van het boekwerk is het inspireren van een jongere generatie, die dezelfde passe en gedrevenheid mag tonen voor onze Heer en Heiland. Als dat wij meemaakten en nog hebben met Jezus. Je kunt jouw bijdragen mailen naar; Rileyjack74@hotmail.com of schrijven naar; AGP Vereniging, P/a Paulijnenveld 7, 4702 XX Roosendaal, Nederland. Februari 2016 willen wij het boekwerkje gaan samenstellen, jouw bijdrage zien wij dan ook graag voor 14 februari 2016 tegemoet. Uiteraard krijgen jullie allemaal een (digitale) kopie van het uiteindelijke boekwerk. Wij gaan het trouwens NIET met winst verkopen. In het uiterste geval vragen wij lezers voor een bijdrage in de kosten.

Alvast dank voor jullie bijdrage, het gaat jullie goed, in gezin, in werk in je relatie met Hem die kwam, om ons uiteindelijk te brengen waar Hij is.

Riley Jack
Mede-oprichter van The Advent Gospel Promotions